Δεύτερη ημέρα ανόδου στο Χρηματιστήριο Αθηνών, που πραγματοποιήθηκε με υψηλούς τζίρος, όχι μόνο στις τράπεζες, αλλά και στην ΔΕΗ.
Η αγορά συνέχισε την ανοδική της κίνηση και βρίσκεται ένα βήμα πριν τις 700 μονάδες με την προσδοκία της έκδοσης νέου δεκαετούς ομολόγου.
Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 692,84 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,88%.
Ράλι 10,22% στην μετοχή της ΔΕΗ στα 1,51 ευρώ και διακίνηση 1 εκατ,. μετοχών.
Οι πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση να καταθέτει έως την Πέμπτη τροπολογία για τις λιγνιτικές μονάδες.
Άνοδος 5,26% για την Eurobank στα 0,62 ευρώ με 11,9 εκατ. μετοχές. Κέρδη 2,77% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,9455 ευρώ. Με πτώση 3,09% η Εθνική τράπεζα στα 1,41 ευρώ. Κέρδη 2,10% για την Μοτορ Οίλ στα 21,85 ευρώ. Οι συναλλαγές ανήλθαν στα 51,2 εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/868319/ptosi-sto-hrimatistirio-athinon/
Η αγορά συνέχισε την ανοδική της κίνηση και βρίσκεται ένα βήμα πριν τις 700 μονάδες με την προσδοκία της έκδοσης νέου δεκαετούς ομολόγου.
Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 692,84 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,88%.
Ράλι 10,22% στην μετοχή της ΔΕΗ στα 1,51 ευρώ και διακίνηση 1 εκατ,. μετοχών.
Οι πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση να καταθέτει έως την Πέμπτη τροπολογία για τις λιγνιτικές μονάδες.
Άνοδος 5,26% για την Eurobank στα 0,62 ευρώ με 11,9 εκατ. μετοχές. Κέρδη 2,77% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,9455 ευρώ. Με πτώση 3,09% η Εθνική τράπεζα στα 1,41 ευρώ. Κέρδη 2,10% για την Μοτορ Οίλ στα 21,85 ευρώ. Οι συναλλαγές ανήλθαν στα 51,2 εκατ. ευρώ.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/868319/ptosi-sto-hrimatistirio-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.