Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Μαρτίνς: “Ό,τι είχαμε προγραμματίσει τελείωσε στο 3ο λεπτό”


Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Πορτογάλου προπονητή στην κάμερα της Nova:
“Όλη η στρατηγική που είχαμε προγραμματίσει τελείωσε στο 3ο λεπτό με το γκολ του Βιερίνια. Ήταν δύσκολο να αντιδράσουμε στο πρώτο ημίχρονο. Ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ δυνατή ομάδα. Στο δεύτερο ημίχρονο ελέγξαμε το παιχνίδι, αλλά ο ΠΑΟΚ έχει πολύ δυνατή άμυνα και δεν καταφέραμε να βγάλουμε όσες φάσεις θα θέλαμε. Παρά το γεγονός ότι ελέγξαμε το παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο, χάσαμε δίκαια”.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.