Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Κοντά στο πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ- Νίκησε 3-1 τον Ολυμπιακό

ΠΑΟΚ-ΟΣΦΠ
Πάρτι... τίτλου στην Τούμπα! Ο ΠΑΟΚ ήταν “φωτιά” στην επίθεση και γονάτισε τον Ολυμπιακό (3-1).
Στο +9 πλέον οι Θεσσαλονικείς από τους “ερυθρόλευκους”, ετοιμάζονται να σηκώσουν το πρώτο τους πρωτάθλημα μετά το 1985.
Σε... τρικυμία βρέθηκε η άμυνα των Πειραιωτών, που σε καμία στιγμή δεν μπόρεσε να αντιδράσει κόντρα στους ταχύτατους παίκτες του “δικέφαλου του Βορρά”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.