Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Wall Street

Με άνοδο έκλεισε τη σημερινή συνεδρίαση το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με τον βιομηχανικό δείκτη Dow Jones να φτάνει τις 24.207,16 μονάδες, αυξημένος κατά 141,57 μονάδες ή +0,59%.

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έκλεισε στις 7.034,69 μονάδες, με άνοδο 10,86 μονάδων ή +0,15%.

Ο δείκτης Standard & Poor's 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε στις 2.616,1 μονάδες, αυξημένος κατά 5,8 μονάδες ή +0,22%.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/855964/ipa-me-anodo-ekleise-i-wall-street/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.