
Για πολιτική ανωμαλία έκανε λόγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης τονίζοντας ότι η κυβέρνηση-κουρελού συνιστά παραχάραξη των συσχετισμών της Βουλής και αποτελεί μειοψηφία.
Ο πρόεδρος της ΝΔ από την Κρήτη, όπου παραβρέθηκε στην κοπή πίτας της ΝΟΔΕ Ηρακλείου, επανέλαβε ότι ήταν ένα σκηνοθετημένο το διαζύγιο Τσίπρα – Καμμένου προκειμένου ο ένας να μείνει λίγους ακόμη μήνες πρωθυπουργός και άλλος πρόεδρος κόμματος.
«Υστερα από παζάρια με έξι πολιτικούς γυρολόγους, έραψαν μία κυβέρνηση «κουρελού», έχουμε μια πολιτική ανωμαλία. Αυτή η κυβέρνηση αποτελεί παραχάραξη των συσχετισμών της Βουλής, όσο και της κοινωνίας. Η κυβέρνηση θέλει δεν θέλει, είναι μειοψηφία 145 βουλευτών» είπε επίσης ο πρόεδρος της ΝΔ.
Απαντώντας στον πρωθυπουργό που αναφέρθηκε στην διακυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη με 151 βουλευτές, ο πρόεδρος της ΝΔ είπε: «Ξέχασε, όμως, να πει ότι εκείνος είχε το 47% των ψήφων και μόνο ο εκλογικός νόμος τού στέρησε την άνετη πλειοψηφία. Ενώ αυτός είχε μόνο 35% -που κι αυτό δεν υπάρχει πια».
Δεν συμμετέχω στο καρναβάλι που επέβαλε ο Τσίπρας στην πολιτική
Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρατήρησε ότι το κοστούμι του υπεύθυνου και μετριοπαθούς πολιτικού δεν ταιριάζει στον Αλέξη Τσίπρα.
ΣΧΕΤΙΚΑ
«Κάποιοι τις τελευταίες μέρες θέλουν να τον παρουσιάσουν και ως κεντροαριστερό. Σε λίγο θα μας πουν ότι είναι και βενιζελικός, ενώ είναι αγκαλιά με τον Παπαχριστόπουλο, τον Ζουράρι, την Παπακώστα, και τους γνωστούς Πολάκηδες. Έχει και η γελοιότητα τα όριά της» επεσήμανε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και πρόσθεσε: «μπορεί το καρναβάλι που επέβαλε στην πολιτική ο κ. Τσίπρας ακόμη και να διασκεδάζει κάποιους, αλλά εμένα θα μου επιτρέψετε να μην συμμετέχω».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.