Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Οι δέκα ελληνικές startups που συμμετείχαν στη μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στον κόσμο

Δέκα ελληνικές startups από το περίπτερο 12 της ΔΕΘ #DigitalGreece αποτέλεσαν την πρώτη επίσημη ελληνική συμμετοχή στα χρονικά της μεγαλύτερης έκθεσης τεχνολογίας στον πλανήτη,  την CES (Consumer Electroncs Show) στο Λας Βέγκας.
Τη συμμετοχή διοργάνωσαν το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΨΗΠΤΕ), το Ελληνοαμερικανικαγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, 8-11 Ιανουαρίου 2019, είναι η μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας στον κόσμο. Διοργανώνεται από το 1967 και έχει καθιερωθεί ως το κορυφαίο γεγονός στον κλάδο της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.