Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Το Βερολίνο ζήτησε τη συμβολή της αμερικανικής NSA για τις κυβερνοεπιθέσεις σε πολιτικούς

Οι γερμανικές αρχές δήλωσαν σήμερα πως έχουν ζητήσει από την αμερικανική υπηρεσία αντικατασκοπείας NSA, προκειμένου να τις βοηθήσει να διερευνήσουν τις συνθήκες της κυβερνοεπίθεσης κατά των δεδομένων Γερμανών πολιτικών, αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η εφημερίδα Bild.

Σύμφωνα με την κυβερνητική υπηρεσία κυβερνοασφάλειας BSI στη συγκεκριμένη υπόθεση υπήρξαν δεκάδες επιθέσεις χάκερς, οι οποίες υπήρξαν εν μέρει επιτυχείς.

Όπως πρόσθεσε η BSI, μία από τις κοινοβουλευτικές ομάδες στην Μπούντεσταγκ ήταν η μόνη που δεν επλήγη από τις κυβερνοεπιθέσεις.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/852379/to-verolino-zitise-ti-sumvoli-tis-amerikanikis-nsa-gia-tis-kuvernoepitheseis-se-politikous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.