
Δύσκολο βράδυ πέρασε ο Ολυμπιακός στην Πόλη και υποχρεώθηκε στην 8η ήττα του στη φετινή Euroleague. Η Φενέρμπαχτσε κυριάρχησε απόλυτα, νίκησε με 90-75 και παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης.
Οι ερυθρόλευκοι όσο κι αν προσπάθησαν, χάρη κυρίως στους Στρέλνιεκς και Τίμα, είδαν τον Ερικ Γκριν και την παρέα του να κάνουν άλλο ένα πάρτι μπροστά σε 12.000 οπαδούς τους. Η διαφορά των 15 πόντων ήρθε φυσιoλογικά, όμως ήταν μάλλον μια αναμενόμενη ήττα για τον Ολυμπιακό, που ήδη κοιτάζει το επόμενο ματς.
Περισσότερα στο https://www.filathlos.gr/scholia-agonon-mpasket/473241-ypoklitheke-sten-klase-tes-phener
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.