Στην κάμερα της εκπομπής "Στην Φωλιά των Κου Κου" μίλησε ο Γιάννης Μπέζος.
"Δεν με "βαραίνει" το ότι κάνω θέατρο και τηλεόραση, αυτό συμβαίνει μόνο όταν δεν είναι κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα", είπε ο γνωστός ηθοποιός ενώ αρνήθηκε κατηγορηματικά πως θα τον ξαναδούμε στη σειρά "Της Ελλάδος τα παιδιά".
Δείτε το σχετικό video στο http://www.entertv.gr/media/news/462365_giannis-mpezos-de-tha-me-deite-xana-sto-sirial-tis-ellados-ta-paidia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.