Μια «φοβερή», όπως την χαρακτήρισε, επιστολή από τον Κιμ Γιονγκ Ουν ανακοίνωσε ότι έλαβε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, κάνοντας λόγο για «πολύ καλή σχέση» που έχει δημιουργηθεί με τον βορειοκορεάτη ηγέτη.
«Μόλις έλαβα μια φοβερή επιστολή από τον Κιμ Γιονγκ Ουν. Έχουμε πραγματικά αποκτήσει μια πολύ καλή σχέση. Πιθανόν θα έχουμε άλλη μια συνάντηση» ανέφερε ο Τραμπ σε δημοσιογράφους στον Λευκό Οίκο, αν και διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει «καμία επείγουσα ανάγκη».
Ο Ντόναλντ Τραμπ υπεραμύνθηκε των διαπραγματεύσεών του με τον Κιμ και επισήμανε ότι δεν έδωσε ποτέ έμφαση στην ταχύτητα της διαδικασίας αποπυρηνικοποίησης της Πιονγκγιάνγκ.
Η δήλωσή του έγινε μία ημέρα μετά το καθιερωμένο διάγγελμα του Κιμ Γιονγκ Ουν στους πολίτες της Βόρειας Κορέας, διεμήνυσε ότι εάν οι ΗΠΑ δεν σταματήσουν τις κυρώσεις, θα αλλάξει στάση στο ζήτημα της αποπυρηνικοποίησης.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/851827/trab-molis-elave-mia-foveri-epistoli-apo-ton-kim-giong-oun/
«Μόλις έλαβα μια φοβερή επιστολή από τον Κιμ Γιονγκ Ουν. Έχουμε πραγματικά αποκτήσει μια πολύ καλή σχέση. Πιθανόν θα έχουμε άλλη μια συνάντηση» ανέφερε ο Τραμπ σε δημοσιογράφους στον Λευκό Οίκο, αν και διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει «καμία επείγουσα ανάγκη».
Ο Ντόναλντ Τραμπ υπεραμύνθηκε των διαπραγματεύσεών του με τον Κιμ και επισήμανε ότι δεν έδωσε ποτέ έμφαση στην ταχύτητα της διαδικασίας αποπυρηνικοποίησης της Πιονγκγιάνγκ.
Η δήλωσή του έγινε μία ημέρα μετά το καθιερωμένο διάγγελμα του Κιμ Γιονγκ Ουν στους πολίτες της Βόρειας Κορέας, διεμήνυσε ότι εάν οι ΗΠΑ δεν σταματήσουν τις κυρώσεις, θα αλλάξει στάση στο ζήτημα της αποπυρηνικοποίησης.
Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/851827/trab-molis-elave-mia-foveri-epistoli-apo-ton-kim-giong-oun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.