Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Πάτησε Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ και ο Ίνγκασον

Πάτησε Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ και ο Ίνγκασον! (video)
Στη χώρα μας βρίσκεται από το απόγευμα της Πέμπτης ο Σβέριρ Ίνγκασον.

Μετά τον Ολιβέιρα, ο Ισλανδός στόπερ έφτασε κι εκείνος στη Θεσσαλονίκη.

Ο άσος της Ροστόφ (που θα διατηρήσει το 25% των δικαιωμάτων του) θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και εφόσον όλα πάνε καλά, θα υπογράψει το συμβόλαιό του με τον «δικέφαλο» και θα γίνει το τελευταίο απόκτημα για τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.