
Δριμείες καταγγελίες κατά του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ εξαπέλυσε ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος έκανε πράξη τις προαναγγελίες του ότι θα αποκαλύψει με στοιχεία «ποιοι σκότωσαν το Ποτάμι».
Ο επικεφαλής του Ποταμιού, μιλώντας στο Open και στην Ελλη Στάη, κατηγόρησε ευθέως τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και την ΝΔ ότι συνετέλεσαν στην διάλυση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ποταμιού.
«Υπήρχαν διαφωνίες στην κ.ο. του Ποταμιού, αλλά ήταν ξαφνικό το γεγονός ότι κάποιοι βουλευτές αποφάσισαν να την διαλύσουν. Λίγες μέρες πριν άλλωστε, οι ίδιοι βουλευτές, έδιναν διαβεβαιώσεις για το αντίθετο» είπε με έμφαση. Υποστήριξε δε πως «ο Δανέλλης έφυγε από το Ποτάμι κατ’ εντολήν του ΣΥΡΙΖΑ» σημειώνοντας πως ο βουλευτής «είχε πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάει στην κυβερνητική πλειοψηφία. Αρα, κινήθηκε κατ’ εντολήν του ΣΥΡΙΖΑ». Αντιστοίχως τόνισε πως «ο κ. Ψαριανός και ο κ. Αμυράς έφυγαν κατ’ εντολήν της ΝΔ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.