Δύσκολο διπλό (2-1) για τους Ερυθρόλευκους στους "Ζωσιμάδες".
Χωρίς να φορτσάρει ιδιαίτερα ο Ολυμπιακός πήρε ακόμα μία νίκη, αυτή τη φορά απέναντι στον ΠΑΣ στα Γιάννινα με 2-1 και παρέμεινε στο κυνήγι του ΠΑΟΚ, περιμένωντας γκέλα του κόντρα στον Πανιώνιο για να μειώσει την διαφορά.
Το τρίποντο στους Ερυθρόλευκους έδωσε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος με την κεφαλιά του στο 37΄, σκοράροντας ξανά μετά από πολύ καιρό κι ενώ είχαν προηγηθεί στο ματς, τα αυτογκόλ των Σκόνδρα στο 8' και Βούκοβιτς στο 14'.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.