H κατηγορηματική δήλωση του υπουργού Περιβάλλοντος Γιώργου Σταθάκη ότι δεν θα αυξηθούν τα τιμολόγια της ΔΕΗ, μπορεί να έκανε χθες το γύρο της αγοράς, δεν απομακρύνει όμως την βεβαιότητα ότι η Επιχείρηση θα ενσωματώσει την ρήτρα δικαιωμάτων ρύπων, προκειμένου να αποφύγει τις μεγάλες επιβαρύνσεις που προκαλεί η εκτίναξη του κόστους των CO2.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/856405/dei-oli-i-alitheia-gia-ta-timologia-sto-reuma/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/856405/dei-oli-i-alitheia-gia-ta-timologia-sto-reuma/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.