Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών οι φορείς που αποτελούν την “Επιτροπή αγώνα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας”, με νέα συγκέντρωση που ανακοίνωσαν για την Πέμπτη στις 18:00 έξω από την Βουλή, χωρίς εξέδρες και ομιλητές.
Το μεσημέρι, στη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου στην ΕΣΗΕΑ, εκπρόσωποι του φορέα “Ανένδοτος Αγώνας για τη Μακεδονία και τη Δημοκρατία”, της “Επιτροπής για διενέργεια δημοψηφίσματος για τη Συμφωνία των Πρεσπών” και των Παμμακεδονικών Οργανώσεων, ζήτησαν ευθέως από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, να αναλάβει ευθύνες και πρωτοβουλίες, ώστε να μην επικυρωθεί η Συμφωνία που χαρίζει όνομα, γλώσσα και ταυτότητα στα Σκόπια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.