Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

“Μήνυμα” από Μαρινάκη και Ολυμπιακό! “Η Μακεδονία είναι ελληνική”

“Μήνυμα” από Μαρινάκη και Ολυμπιακό! “Η Μακεδονία είναι ελληνική” | Newsit.gr
Τόσο ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, όσο και οι“ερυθρόλευκοι” πόσταραν το εξής μήνυμα μέσω Facebook: “Η Μακεδονία ήταν, είναι και θα είναι ελληνική”.
Να αναφέρουμε πως το ίδιο μήνυμα σήκωσαν -σε πανό- οι φίλοι του ΟΦΗ στο “Θ. Βαρδινογιάννης” κατά τη διάρκεια του αγώνα της ομάδας τους με τον Παναιτωλικό.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.