Ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα, «ανέβασε» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο μέχρι χθες αρχηγός ΓΕΣ, Αλκιβιάδης Στεφανής, ο οποίος αποστρατεύθηκε με απόφαση του ΚΥΣΕΑ.
«Να υπηρετείς την Πατρίδα αξίζει. Και όταν κάτι αξίζει να το κάνεις, τότε αξίζει και να το παρακάνεις! Μετά από 40 και πλέον χρόνια, μόνο υπερηφάνεια για τον Ελληνικό Στρατό!», έγραψε στο Facebook ο στρατηγός Αλκιβιάδης Στεφανής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.