Ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα, «ανέβασε» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο μέχρι χθες αρχηγός ΓΕΣ, Αλκιβιάδης Στεφανής, ο οποίος αποστρατεύθηκε με απόφαση του ΚΥΣΕΑ.