Να καταθέσουν αγωγές όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο για τα αναδρομικά του 13ου και του 14ου μισθού μέχρι τις 15 Μαρτίου 2019 - χρόνος που εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί για να δημοσιευθεί η σχετική απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ - προτείνει σε γνωμοδότησή της η νομική υπηρεσία της ΑΔΕΔΥ.
Μάλιστα, συστήνεται στις αγωγές αυτές ότι θα πρέπει να διεκδικηθούν, ανεξαρτήτως διετούς παραγραφής, όλα τα δώρα, όλων των ετών από 1-1-2013 και εφεξής.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/857562/adedu-agoges-apo-olo-to-dimosio-gia-ta-dora/
Μάλιστα, συστήνεται στις αγωγές αυτές ότι θα πρέπει να διεκδικηθούν, ανεξαρτήτως διετούς παραγραφής, όλα τα δώρα, όλων των ετών από 1-1-2013 και εφεξής.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/857562/adedu-agoges-apo-olo-to-dimosio-gia-ta-dora/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.