
«Ντροπή» γράφει η πρώην πρόεδρος της Βουλής
Την αγανάκτησή της στην πρωτοφανής χρήση αστυνομικής βίας κατά το σημερινό συλλαλητήριο για την Μακεδονία εξέφρασε μέσω του λογαριασμού της στο Twitter η πρώην πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου.
«Ντροπή. Χημικά κ καταστολή απέναντι σε μια ειρηνική διαδήλωση με ανθρώπους όλων των ηλικιών» γράφει η κυρία Κωνσταντοπούλου και συμπληρώνει: «Ό,τι έκαναν το 2011 με τους Αγανακτισμένους».
«Ντροπή. Χημικά κ καταστολή απέναντι σε μια ειρηνική διαδήλωση με ανθρώπους όλων των ηλικιών» γράφει η κυρία Κωνσταντοπούλου και συμπληρώνει: «Ό,τι έκαναν το 2011 με τους Αγανακτισμένους».
Ντροπή. Χημικά κ καταστολή απέναντι σε μια ειρηνική διαδήλωση με ανθρώπους όλων των ηλικιών.
Ό,τι έκαναν το 2011 με τους #Αγανακτισμένους#Συλλαλητήριο #Μακεδονία
https://www.protothema.gr/politics/article/857115/zoi-konstadopoulou-katastoli-se-mia-eiriniki-diadilosi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.