Με πρωταγωνιστή τον Τσούμπα Άκπομ που σημείωσε δύο γκολ, οι Θεσσαλονικείς συνέχισαν την πορεία τους προς τον τίτλο.
Ο ΠΑΟΚ χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα νίκησε πολύ εύκολα με 4-0 τον ΟΦΗ, σημειώνοντας από δύο γκολ σε κάθε ημίχρονο. Κορυφαίος της αναμέτρησης ήταν ο Άκπομ που σκόραρε στο 35’ και στο 80’, δίχτυα βρήκε και ο εξαιρετικός Ζαμπά στο 65’, ενώ το σκορ είχε ανοίξει ο Μάτος στο 24’.
Με τη νίκη αυτή ο Δικέφαλος έφυγε στο +11 από τον Ολυμπιακό, που στις 19.30 παίζει στην Τρίπολη με τον Αστέρα, ενώ την Τετάρτη στην εμβόλιμη αγωνιστική υποδέχεται στην Τούμπα τον ΠΑΣ Γιάννινα. Πάντως, οι φίλοι της ομάδας ήδη… ασχολούνται με το ντέρμπι της επόμενης Κυριακής κόντρα στην ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/501368/poios-prigiobits-exei-akpom-o-paok-kai-hellip-trexei-me-xilia-gia-prwtathlhma-kai-aek-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.