Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Το μήνυμα του Πρίγιοβιτς στον κόσμο του ΠΑΟΚ

Το μήνυμα του Πρίγιοβιτς στον κόσμο του ΠΑΟΚ
Ο Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς είναι πλέον και επίσημα παίκτης της Αλ Ιτιχάντ, με την οποία υπέγραψε συμβόλαιο για τα επόμενα τεσσεράμισι χρόνια, το οποίο μπορεί να τον κάνει κατά 30 εκατ. ευρώ κατά πιο πλούσιο.
Ο Σέρβος επιθετικός είπε με μήνυμά του στα social media το δικό του «αντίο» στον κόσμο του ΠΑΟΚ, κάνοντας και μια αναδρομή στα όσα πέτυχε με την ασπρόμαυρη φανέλα αυτά τα δύο χρόνια παρουσίας του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης. Μέσω αυτού ευχαριστεί την ομάδα, τους συμπαίκτες και τον κόσμο του «δικεφάλου».
Η ανάρτηση του Πρίγιοβιτς αναφέρει:
«Μετά από δύο φανταστικά χρόνια, 86 παιχνίδια, 60 νίκες, 55 γκολ και δύο Κύπελλα, έφτασε η ώρα να πω αντίο. Ήρθα τον Ιανουάριο του 2017, όταν χιόνιζε. Εκείνη την εποχή ο ΠΑΟΚ ήταν σε απελπιστική κατάσταση, στην 9η θέση της βαθμολογίας και «πεινώντας» για τρόπαια. Σήμερα που φεύγω, χιονίζει ξανά.
Κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων καταπληκτικών ετών, ο ΠΑΟΚ κατάφερε να είναι η κυρίαρχη ομάδα στην Ελλάδα με διαφορά. Οκτώ πόντους μπροστά από τους ανταγωνιστές του στη βαθμολογία και με νέους τίτλους. Συνεπώς, θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή μου, το τεχνικό και ιατρικό επιτελείο και όλους τους υπαλλήλους του ΠΑΟΚ.
Θέλω να ευχαριστήσω ακόμα περισσότερο από ποτέ τους οπαδούς του ΠΑΟΚ σε ολόκληρο τον κόσμο, ειδικά εκείνους που με υποστήριξαν από την αρχή έως το τέλος. Ο ΠΑΟΚ είναι κάτι περισσότερο από μια ομάδα και ελπίζω να βοήθησα τον οργανισμό να γίνει μεγαλύτερος και πλουσιότερος με τις εμφανίσεις μου, τη διάθεσή μου και την αφοσίωσή μου. Σας ευχαριστώ ξανά και καλή τύχη!».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.