Από τις φυλακές Κορυδαλλού κατάφεραν να αποδράσουν δύο κακοποιοί, Αλβανικής καταγωγής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο άνδρες λίμαραν τα κάγκελα, πέρασαν στη νεκρή ζώνη στο προαύλιο της αυλής και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.