Προετοιμασία για έξοδο στις αγορές ξεκινά η διοίκηση της ΔΕΗ, επιλογή η οποία προβλέπεται να επισπεύσει την αύξηση τιμολογίων προκειμένου να βελτιώσει το EBITDA και να κάνει πιο ελκυστική την εταιρεία στους επενδυτές.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε την Πέμπτη, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μανόλης Παναγιωτάκης σε συνάντηση με δημοσιογράφους, η ΔΕΗ, η οποία προγραμματίζει συναντήσεις με επενδυτές στο Λονδίνο το Φεβρουάριο, προσανατολίζεται σε μονοψήφια αύξηση τιμολογίων, προτείνοντας τη θέσπιση ρήτρας οριακής τιμής συστήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.