Καθηλωμένη στην πτώση παραμένει η Αθήνα, αν και στην Ευρώπη έχουν περιοριστεί οι ζημιές στο πρωϊνό άνοιγμα. Δίχως αγοραστικό ενδιαφέρον η Αθήνα παραμένει στο περιθώριο των αγορών και το ζήτημα είναι ποιός θα είναι ο καταλύτης για την επιστροφή των επενδυτών καθώς σε οικονομικό επίπεδο δεν αναμένεται καμία ουσιαστική εξέλιξη.
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 604,88 μονάδες σημειώνοντας πτώση 1,35% χάρη στα κέρδη σε ΔΕΗ και ΟΤΕ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/851672/hrimatistirio-athinon-me-to-aristero-i-nea-hronia-ptosi-144/
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 604,88 μονάδες σημειώνοντας πτώση 1,35% χάρη στα κέρδη σε ΔΕΗ και ΟΤΕ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/851672/hrimatistirio-athinon-me-to-aristero-i-nea-hronia-ptosi-144/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.