
Το ακριβές επίπεδο θα ανακοινωθεί από τον πρωθυπουργό, τόνισε η υπουργός Εργασίας.
«Περισσότεροι από 600.000 εργαζόμενοι» θα ωφεληθούν άμεσα από την αύξηση του κατώτατου μισθού, σημειώνει η υπουργός Εργασίας στην εφημερίδα «Documento» . Παράλληλα, προσθέτει, θα αυξηθούν συνολικά 24 επιδόματα «που συναρτώνται με τον κατώτατο μισθό, μεταξύ αυτών το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, το επίδομα επίσχεσης εργασίας ή διακοπής εργασιών της επιχείρησης, το επίδομα διαθεσιμότητας, η αποζημίωση ασκουμένων σπουδαστών, τα οποία λαμβάνουν περισσότεροι από 280.000 συμπολίτες μας».
Η υπουργός Εργασίας επισημαίνει ότι «το ακριβές επίπεδο της αύξησης θα ανακοινωθεί από τον πρωθυπουργό. Μετά από έγκριση του υπουργικού συμβουλίου, θα υπογράψω την υπουργική απόφαση για την αύξηση που θα ισχύσει από 1η Φεβρουαρίου. Παράλληλα με την αύξηση του κατώτατου μισθού, θα καταργήσουμε τον λεγόμενο υπο-κατώτατο μισθό για τους νέους έως 25 ετών. Θα υλοποιήσουμε έτσι την κεντρική μας δέσμευση απέναντι στον κόσμο της εργασίας και τους νέους».
«Η αύξηση του κατώτατου μισθού δεν είναι μόνο εργαλείο δικαιότερης κατανομής του παραγόμενου πλούτου και μοχλός κοινωνικής δικαιοσύνης, αλλά και σημαντικό αναπτυξιακό μέτρο. Θα τονώσει την εσωτερική ζήτηση, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για μια οικονομία όπως η ελληνική, και άρα θα συμβάλλει στην αναπτυξιακή δυναμική της οικονομίας», δηλώνει η κ. Αχτσιόγλου, υπογραμμίζοντας ότι «στόχος μας δεν είναι μόνο να δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, αλλά αυτές να είναι αξιοπρεπείς».
Αναφορικά με τη ρύθμιση οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία, η Υπουργός Εργασίας τονίζει ότι «θα προχωρήσουμε σε σχετική νομοθέτηση τον Φεβρουάριο, προκειμένου η ρύθμιση να τεθεί σε εφαρμογή από τον Μάρτιο. Θα αφορά ενεργούς και ανενεργούς επαγγελματίες και θα δώσει ανάσα σε δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένους».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.