Θετικά ξεκίνησε η Αθήνα συμπληρώνοντας τέταρτη συνεχή συνεδρίαση. Αν και οι τζίροι και οι αντισυμβαλλόμενοι δεν είναι πολλοί στις μη τραπεζικές μετοχές το momentum διατηρείται ανοδικό και σε μετοχές μικρής ή μεσαίας κεφαλαιοποίησης. Σε θετικό τόνο κινούνται οι ευρωπαϊκές αγορές οι οποίες εμφανίζουν μεγαλύτερη δυναμική σ ότι αφορά τα κέρδη. Τα ελληνικά ομόλογα συνεχίζουν σε υψηλά επίπεδα καθώς κινούνται με απόδοση 4,374% μια απόδοση η οποία είναι απαγορευτική για έξοδο στις αγορές, ιδιαίτερα τώρα που δεν αναμένεται καμία αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας- τουλάχιστον μέχρι τις αρχές Μαρτίου.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/853236/hrimatistirio-athinon-anodos-gia-4i-imera/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/853236/hrimatistirio-athinon-anodos-gia-4i-imera/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.