Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΠΑΠ, το υπερτυχερό δελτίο που κερδίζει το ποσό του 1,5
εκατομμυρίων ευρώ, παίχτηκε στο Κορωπί Αττικής. Σε καλή μεριά στον μεγάλο κερδισμένο που ούτε ο ίδιος φανταζόταν μάλλον ότι θα κέρδιζε αυτό το ποσό, πληρώνοντας για το συγκεκριμένο δελτίο μόνο 3 ευρώ!!!
koropipress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.