Ο συνήθης ύποπτος ευρωπαϊκός Νότος χάνει (και πάλι) ένα εντυπωσιακό πάρτι που λαμβάνει χώρα στη διεθνή αγορά ομολόγων αυτό το διάστημα.
Την ώρα που οι μισές μετοχές του πλανήτη έχουν εισέλθει σε bear market, μετά από το χειρότερο Δεκέμβριο από το 1931 στη Wall Street και τη χειρότερη χρονιά της δεκαετίας σε Ευρώπη-Ασία-ΗΠΑ, με μετοχές όπως της Apple να καταρρέουν έωςκ αι 40% από τα ιστορικά υψηλά τους, τη μεταβλητότητα (και κατ' επέκταση νευρικότητα) να έχει βαρέσει «κόκκινο» και τα περισσότερα σινιάλα των αγορών να λένε «μακριά από μετοχές», οι επενδυτές στρέφονται και πάλι στα ασφαλή καταφύγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.