Αδύναμη η Αθήνα δεν κατάφερε να κρατήσει τα κέρδη, και έτσι έκλεισε με οριακή άνοδο. Τελικώς, ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 633,32 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 0,15%.
Θετικό στοιχείο για την συνέχεια είναι η πτώση των δεκαετών ομολόγων στο 4%, και αρκετοί αναμένουν ακόμη και έξοδο στις αγορές αν η απόδοση φθάσει στο 3,8%.
Η εικόνα που εμφάνισε η αγορά ήταν αλλοπρόσαλλη, καθώς οι τράπεζες αρχικά σημείωναν κέρδη έως και 4% ( Εθνική ) , αλλά αργότερα επανήλθαν στην πτώση.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/858640/hrimatistirio-oriaki-anodos-015-me-kahektiko-tziro/
Θετικό στοιχείο για την συνέχεια είναι η πτώση των δεκαετών ομολόγων στο 4%, και αρκετοί αναμένουν ακόμη και έξοδο στις αγορές αν η απόδοση φθάσει στο 3,8%.
Η εικόνα που εμφάνισε η αγορά ήταν αλλοπρόσαλλη, καθώς οι τράπεζες αρχικά σημείωναν κέρδη έως και 4% ( Εθνική ) , αλλά αργότερα επανήλθαν στην πτώση.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/858640/hrimatistirio-oriaki-anodos-015-me-kahektiko-tziro/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.