Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

ExxonMobil: Είμαστε ενθουσιασμένοι, αλλά περιμένουμε την κυβέρνηση για τους υδρογονάνθρακες στην Κρήτη

Με μεγάλο ενθουσιασμό αντιμετωπίζουν την προοπτική επένδυσης στους υδρογονάνθρακες ανοιχτά της Κρήτης και συγκεκριμένα στα οικόπεδα δυτικά και νοτιοδυτικά της μεγαλονήσου, οι άνθρωποι της εταιρείας-κολοσσού στον τομέα της ενέργειας, ExxonMobile.

Η υπόθεση, ωστόσο, φαίνεται να καθυστερεί σε επίπεδο κυβέρνησης, καθώς, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Τρίσταν Άσπρεϊ, «είμαστε ενθουσιασμένοι, αλλά η κοινοπραξία (σ.σ. Total - ExxonMobil - ΕΛΠΕ) περιμένει ακόμα την τελική χορήγηση των αδειών από την ελληνική κυβέρνηση και τη Βουλή να εγκρίνει τις έρευνες πριν αρχίσει οποιαδήποτε δραστηριότητα για να δούμε αν επιβεβαιώνονται τα "γεωλογικά μας προαισθήματα"».


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/849417/exxonmobil-eimaste-enthousiasmenoi-alla-perimenoume-tin-kuvernisi-gia-tous-udrogonanthrakes-stin-kriti/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.