Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Θεοδωρίδης: «Μην εκπλαγείτε αν ο Ολυμπιακός πάρει το Europa League»!

Θεοδωρίδης

Ο Σάββας Θεοδωρίδης υποστήριξε ότι ο Ολυμπιακός μπορεί να κατακτήσει το Europa League. "Αν φτάσουμε στον τελικό, δεν διανοούμαι ότι η ομάδα θα χάσει" ανέφερε ο επίτιμος πρόεδρος των "ερυθρόλευκων".

πίτιμος πρόεδρος του Ολυμπιακού, Σάββας Θεοδωρίδης, εξέφρασε την εκτίμηση πως οι "ερυθρόλευκοι" μπορούν όχι μόνο να φτάσουν στον τελικό του Europa League, αλλά να κατακτήσουν και το τρόπαιο. Ακόμη, ισχυρίστηκε ότι ο Παπ Αμπού Σισέ μπορεί να πωληθεί με 25 εκατ. ευρώ!
Η συνέντευξή του στην εφημερίδα «ΦΩΣ» με αφορμή τη νίκη (3-1) του Ολυμπιακού επί της Μίλαν και την πρόκριση των Πειραιωτών στους "32" του Europa:
Για το αν έκλαψε κι εκείνος όπως ο Μαρινάκης:
"Ναι, συγκινήθηκα κι εγώ. Καταρχάς, ο πρόεδρος έχει περάσει πολλά και του άξιζε μία μεγάλη χαρά. Εγώ έκλαψα και για άλλους λόγους. Πήραμε τη ρεβάνς από τη Μίλαν για τον αποκλεισμό που μας είχε κάνει στο πρώτο ματς που έπαιξε ποτέ στα ευρωπαϊκά Κύπελλα στην ιστορία του ο ολυμπιακός. Και είχα παίξει τερματοφύλακας και στα δύο εκείνα ματς, σε Ελλάδα και Ιταλία. Θεωρώ την πρόκριση αυτή τώρα ως τη μεγαλύτερη στην ιστορία του Ολυμπιακού. Μιλάει η Ευρώπη για τα τρία μπαλάκια που έφαγε η Μίλαν".
Για το αν το περίμενε:
"Το ξέρουν στον Ολυμπιακό, το έλεγα πολύ καιρό τώρα ότι θα την περάσουμε τη Μίλαν".
Για το αν μπορεί να φτάσει στα ημιτελικά ο Ολυμπιακός:
"Μην εκπλαγείτε και αν το πάρουμε! Ξέρουμε πού πονάμε και θα ενισχυθούμε και έχουμε τόσο καλή ομάδα που πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε και τελικό. Και αν φτάσουμε τελικό, εγώ δεν διανοούμαι ποτέ ότι ο Ολυμπιακός μπορεί να χάσει. Και ας γελάνε τώρα. Ας με πουν τρελό. Γράφτ' το εσύ, για να το έχεις στο αρχείο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.