Η ψηφοφορία στη Βουλή για τη Συμφωνία των Πρεσπών να είναι μυστική και οι βουλευτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση, προτείνει στη ΝΔ και στα μικρότερα κόμματα ο Νίκος Κοτζιάς, μέσω συνέντευξής του στο Έθνος της Κυριακής, εκφράζοντας την πεποίθησή του για σαφή πλειοψηφία υπέρ της Συμφωνίας.
Για τα περί κινδύνων από τυχόν αθέτηση σημείων της Συμφωνίας από την ΠΓΔΜ, ο τέως υπουργός Εξωτερικών συνιστά «να πάψουν κάποιοι να θέλουν η Ελλάδα να μην έχει αυτοπεποίθηση και να συμπεριφέρεται μονίμως ως το θύμα των "μεγάλων σχεδίων" μικρών χωρών, που μάλιστα θέλουν πλέον, να είναι φίλοι μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.