Με «μοχλούς» τις μετοχές της Εθνικής και της ΔΕΗ, το Χρηματιστήριο Αθηνών, κινείται με άνοδο πάνω από 1% για πρώτη φορά, ύστερα από μια εβδομάδα. Παρόλο που η αγορά διακινεί ακόμη χαμηλούς τζίρους ( μόλις 13,5 εκατ. ευρώ ) οι τράπεζες, όπως και τα περισσότερα blue chips κινούνται θετικά.
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 644,59 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 1,42%.
Ράλι στην μετοχή της ΔΕΗ με κέρδη 5,58% στα 1,419 ευρώ. Με κέρδη 5,5% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζα στα 1,189 ευρώ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/846609/me-oriaka-kerdi-to-anoigma-tou-hrimatistiriou-athinon/
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 644,59 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 1,42%.
Ράλι στην μετοχή της ΔΕΗ με κέρδη 5,58% στα 1,419 ευρώ. Με κέρδη 5,5% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζα στα 1,189 ευρώ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/846609/me-oriaka-kerdi-to-anoigma-tou-hrimatistiriou-athinon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.