Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Μάριος Γεωργιάδης στο συνέδριο της ΝΔ: Αν ενστερνίζεστε τις κόκκινες γραμμές μας, είμαστε εδώ



«Στέκομαι σε αυτό το φιλικό και φιλόξενο βήμα ως εκπρόσωπος κόμματος που αποτέλεσε έκπληξη στις εκλογές», είπε στην ομιλία του στο συνέδριο της ΝΔ ο εκπρόσωπος της Ένωσης Κεντρώων, Μάριος Γεωργιάδης.

Τόνισε πως τα μνημόνια των τελευταίων ετών δεν ήταν η αιτία της κρίσης, αλλά το αποτέλεσμά της και ξεκαθάρισε πως η Ένωση Κεντρώων είναι αντίθετη στο ρουσφέτι και θέλει να μηδενίσει τα φαινόμενα της κομματοκρατίας.
«Να πατάξουμε τη διαφθορά από όπου κι αν προέρχεται. Να καθιερώσουμε ευρύτερες συνεργασίες μέσω της απλής αναλογικής. Να τοποθετήσουμε άφθαρτους τεχνοκράτες στα υπουργεία», είπε μεταξύ άλλων.
«Αν ενστερνίζεστε τις κόκκινες γραμμές μας, είμαστε εδώ. Όχι όμως σαν δεκανίκι. Σαν ισότιμο συζητητή στο διάλογο. Να είμαστε κοντά σας, να βοηθήσουμε. Δεν ζητάμε υπουργεία και καρέκλες. Μεταρρυθμίσεις ζητάμε», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.