Με τον χειρότερο τρόπο ολοκληρώθηκε η ευρωπαϊκή σεζόν για τον ΠΑΟΚ, καθώς έχασε πολύ εύκολα με 1-3 στην Τούμπα από την Μπάτε Μπόρισοφ, η οποία σε συνδυασμό με το 2-2 της Βίντι κόντρα στην Τσέλσι, προκρίθηκε ως δεύτερη στους «32» του Europa League.
Οι Θεσσαλονικείς βρέθηκαν να χάνουν με 0-3 στο ημίχρονο, εξέλιξη που προκάλεσε την έντονη αντίδραση των οπαδών, οι οποίοι αποδοκίμασαν για πρώτη φορά φέτος τους παίκτες και τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Ο ΠΑΟΚ στο δεύτερο βελτιώθηκε, μείωσε με τον Ζαμπά και παρότι οι Λευκορώσοι έπαιζαν με 10 παίκτες από το 62’, το 1-3 έμεινε μέχρι το τέλος.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/494018/apotyxia-tragikos-paok-toy-hellip-ekleise-to-spiti-h-mpate-ndash-sta-kagkela-oi-opadoi-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.