Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Με πτώση το άνοιγμα του Χρηματιστηρίου

Με πτώση της τάξεως του 1% άνοιξε το Χρηματιστήριο Αθηνών μετά τις χθεσινές απώλειες της Wall street και την εικόνα των ευρωπαϊκών αγορών οι οποίες επίσης είναι κακές με την επιβολή των δασμών απο τις ΗΠΑ. 

Η ευφορία στις ΗΠΑ με τις κινήσεις Τραμπ κράτησε μόλις μια ημέρα, καθώς δημιουργούνται ανησυχίες ακόμη και για ύφεση στην οικονομία. Στην Ελλάδα, παρά τα καλά νέα για τις τράπεζες ( Συμβούλιο Ecofin ) η εικόνα δεν είναι δραματική, όπως δείχνει και ο τζίρος.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/844603/me-ptosi-to-anoigma-tou-hrimatistiriou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.