Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Στα ίδια επίπεδα με πέρσι η έξοδος των εκδρομέων

Στα ίδια επίπεδα με πέρσι η έξοδος των εκδρομέων
Στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη περσινή ημέρα ήταν χθες η έξοδος των εκδρομέων, από τις εθνικές οδούς Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας για την εορταστική περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, ενώ δεν υπήρξαν κυκλοφοριακά προβλήματα.

Ειδικότερα, από χθες το πρωί στις 6:00, έως σήμερα, την αντίστοιχη ώρα, πέρασαν από τα διόδια της Ελευσίνας και των Αφιδνών 41.129 οχήματα συνολικά, ένανtι 41.243 την αντίστοιχη περσινή ημέρα. Από τα διόδια της Ελευσίνας και τον παράπλευρο δρόμο πέρασαν 19.800 οχήματα και από των Αφιδνών 21.329.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.