Νέο και συμπληρωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις οδηγό εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών, για να απαντήσει στο ζήτημα ποιοι και γιατί έχασαν το Μέρισμα.
Όπως προκύπτει όμως, τελικώς δεν φαίνεται ότι θα υπάρξει τρόπος εξατομικευμένης απάντησης σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δικαιούχοι (help desk) αλλά θα γίνονται δεκτές μόνον αναφορές για τυχόν "τεχνικά προβλήματα" που προκύπτουν στην χρήση της πλατφόρμας.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/848034/koinoniko-merisma-neos-odigos-me-erotiseis-kai-apadiseis-apo-to-upourgeio-oikonomikon/
Όπως προκύπτει όμως, τελικώς δεν φαίνεται ότι θα υπάρξει τρόπος εξατομικευμένης απάντησης σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δικαιούχοι (help desk) αλλά θα γίνονται δεκτές μόνον αναφορές για τυχόν "τεχνικά προβλήματα" που προκύπτουν στην χρήση της πλατφόρμας.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/848034/koinoniko-merisma-neos-odigos-me-erotiseis-kai-apadiseis-apo-to-upourgeio-oikonomikon/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.