Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Στρασβούργο: Υπέκυψε ένας ακόμη τραυματίας

Υπέκυψε στα τραύματά του και πέμπτο θύμα της επίθεσης στο Στρασβούργο, ανακοίνωσε η εισαγγελία του Παρισιού και οι τοπικές αρχές.

«Ο αδελφός μου Μπάρτο Πέντρο Ορεντ-Νιτζιέλσκι μόλις μάς άφησε. Σας ευχιριστεί για την αγάπη σας και για την δύναμη που του δώσατε», έγραψε στο Facebook ο αδελφός του 36χρονου, κατοίκου του Στρασβούργου, που καταγόταν από το Κατοβίτσε της Πολωνίας.

Δράστης της πολύνεκρης επίθεσης κοντά στην Χριστουγεννιάτικη αγορά του Στρασβούργου, στην πλατεία Κλεμπέρ, ήταν ο μαροκινής καταγωγής Σερίφ Σεκάτ, για τον οποίο η γαλλική αστυνομία είχε εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό, μετά από ληστεία που είχε διαπράξει.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/847820/epithesi-sto-strasvourgo-upekupse-enas-akomi-traumatias-pede-oi-nekroi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.