Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Βιέννη: Λήξη συναγερμού μετά από απειλή για βόμβα στον καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου

Για μία ώρα περίπου εκκενώθηκε σήμερα ο Καθεδρικός Ναός του Αγίου Στεφάνου στη Βιέννη ύστερα από τηλεφώνημα για βόμβα.
Αστυνομικοί απομάκρυναν τους πιστούς που εκείνη την ώρα βρίσκονταν στο εσωτερικό της εκκλησίας κι άρχισαν να «χτενίζουν» το κτίριο.
Ύστερα από έρευνα των αστυνομικών, οι αυστριακές αρχές ανακοίνωσαν ότι δεν βρέθηκαν βόμβες και εκρηκτικές ύλες. 
Το τηλεφώνημα για βόμβα έγινε από τηλεφωνικό θάλαμο στις 12.59 μ. μ, ώρα Αυστρίας, όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας, Χάραλνς Ζέρες.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/850633/vienni-lixi-sunagermou-meta-apo-apeili-gia-vomva-ston-kathedriko-nao-tou-agiou-stefanou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.