Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Η ΔΕΗ «τράβηξε την πρίζα» στη Χαλυβουργική

Έκλεισε ο διακόπτης ένα λεπτό πριν τα μεσάνυχτα της 17ης Δεκεμβρίου στην ιστορική βιομηχανία Χαλυβουργική, λόγω των ληξιπρόθεσμων οφειλών, ύψους 31,4 εκατ. ευρώ προς τη ΔΕΗ. 

Συγκεκριμένα, ο επιτηρητής του διαχειριστή του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας ΑΔΜΗΕ, βρέθηκε στην Ελευσίνα στις εγκαταστάσεις της Χαλυβουργικής όπου και προχώρησε στη διαδικασία που επιφέρει η επανενεργοποίηση από τη ΔΕΗ, των συνεπειών της άρσης εκπροσώπησης της βιομηχανίας. 


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/848275/i-dei-travixe-tin-priza-sti-haluvourgiki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.