
Το δικό του μήνυμα για τα Χριστούγεννα έστειλε μαζί με την οικογένειά του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μέσω μιας φωτογραφίας που «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instragram.
«Καλά Χριστούγεννα, με όλες τις ευχές μας για αγάπη, υγεία και ευτυχία!!», έγραψε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.