
«Δεν ξέρω πόσο υπερήφανος πρέπει να αισθάνεστε που είστε το μακροβιότερος μνημονιακός πρωθυπουργός στην εποχή των μνημονίων» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τη Βουλή απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα.
«Σήμερα κ. Τσίπρα θα υποστείτε το μαρτύριο της αλήθειας, που εσείς δημιουργήσατε και που η ελληνική κοινωνία έχει βιώσει στο πετσί της» επεσήμανε ο κ. Μητσοτάκης.
«Ο Ζάεφ πανηγυρίζει και εσείς ήπιατε το αμίλητο νερό.
Απλά ο Ζάεφ κέρδισε αυτό που δεν του είχε εκχωρήσει καμία ελληνική κυβέρνηση. Μακεδονική γλώσσα και εθνότητα.
Όλη η πολιτική σας είναι μια μεγάλη απάτη κ. Τσίπρα.
Δεν μας είπατε τίποτα τελευταία για το σκοπιανό, ούτε εσείς ούτε ο κ. Καμμένος. Έχετε να μας πείτε τίποτα για όσα είπε ο κ. Ζάεφ για Μακεδόνες του Αιγαίου κλπ; Σε όσα οι προηγούμενες κυβερνήσεις λέγανε όχι, εσείς είπατε ναι. Μόνοι σας κάνατε το παζάρι και έχετε ακέραια την ευθύνη. Εμείς χρησιμοποιούμε όλα τα εργαλεία που μας δίνει η Δημοκρατία για να σας αποτρέψουμε» τόνισε.
Και συνέχισε απευθυνόμενος πάντα προς τον κ. Τσίπρα λέγοντας: «Αναλάβατε δεσμεύσεις και υψηλά πλεονάσματα και υποθηκεύσατε όλον τον πλούτο της χώρας. Αυτό είναι το άτυπο 4ο μνημόνιο (...) Την ίδια ώρα που ήλθατε εδώ για να πείτε ότι αποτρέψατε τη μείωση των συντάξεων, ξεχνάτε να πείτε ότι έχετε κάνει 17 παρεμβάσεις που μειώνουν τις συντάξεις. Επίσης ξεχνάτε να πείτε ότι με το νόμο Κατρούγκαλου έχετε δημιουργήσει ένα μεγάλο ρήγμα με τους νέους συνταξιούχους. Είναι ένας νόμος άδικος ο νόμος Κατρούγκαλου γιατί τιμωρεί αυτούς που έχουν εργαστεί περισσότερο και για αυτό θα τον καταργήσουμε. Λέτε ότι θα καταργήσετε την προσωπική διαφορά αλλά ξεχάσατε να πείτε ότι εμείς τον Ιούλιο καταθέσαμε τροπολογία για την κατάργηση του μέτρου, την οποία εσείς καταψηφίσατε».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.