«Οι διαδικασίες για την έκδοση οικοδομικών αδειών στο Μάτι έχουν ξεκινήσει κανονικά» διαβεβαιώνουν με κοινή ανακοίνωσή τους τα υπουργεία Υποδομών & Μεταφορών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, απαντώντας σε ανοιχτή επιστολή της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων – Μάτι Αττικής (ΣΕΚΜΑ) για καθυστερήσεις στο ζήτημα της αδειοδότησης.
Παράλληλα, υπογραμμίζουν ότι «εκβιαστικές τακτικές συμφερόντων που δεν επιθυμούν κανόνες, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές» και επισημαίνουν πως «δύο ημέρες πριν από την αλλαγή της χρονιάς κάποιοι επιχειρούν να δημιουργήσουν ψευδείς εντυπώσεις σχετικά με τις διαδικασίες αποκατάστασης των πυρόπληκτων περιοχών». Χαρακτηρίζουν μάλιστα «τουλάχιστον παράξενο, την ώρα που το σύνολο του συντονιστικού οργάνου των κατοίκων από το Μάτι ήταν σε συνάντηση με τα υπηρεσιακά στελέχη της γενικής διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, να δημοσιοποιείται επιστολή τους, χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχες αναφορές, διαμαρτυρίες ή διαφωνίες στη σχετική συνάντηση».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.