Να διασφαλίσει η κυβέρνηση τις θέσεις εργασίας στη Χαλυβουργική ζητάει το ΚΚΕ
Δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία το «λουκέτο» στη Χαλυβουργική μετά τη διακοπή ηλεκτροδότησης του εργοστασίου, επισημαίνει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του. Ο Περισσός τονίζει ότι η εξέλιξη αυτή είναι το αποτέλεσμα του ανταγωνισμού ανάμεσα στους επιχειρηματικούς ομίλους, που οδηγεί βιομηχανίες στρατηγικής σημασίας να κλείνουν ενώ θα μπορούσαν να στηρίξουν την ανάπτυξη προς όφελος του λαού, στο πλαίσιο μιας οικονομίας που θα υπηρετούσε τις λαϊκές ανάγκες.
«Είναι, επίσης, απόδειξη ότι τα εργοστάσια δεν τα κλείνουν οι αγώνες των εργαζομένων, αλλά οι επιχειρήσεις ανοίγουν και κλείνουν αποκλειστικά με κριτήριο τη μεγαλύτερη καπιταλιστική κερδοφορία και με θύματα κάθε φορά τους εργαζόμενους και τα δικαιώματά τους» υπογραμμίζει το ΚΚΕ στην ανακοίνωσή του.
Σύμφωνα με το ΚΚΕ «οι εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής, αλλά και συνολικά οι εργαζόμενοι της χώρας, μπορούν να βγάλουν πολύτιμα συμπεράσματα, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με τα ίδια προβλήματα, για τα οποία αγωνίστηκαν οι συνάδελφοι τους στο διπλανό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας, με τον εννιάμηνο ηρωικό απεργιακό αγώνα, ο οποίος στοχοποιήθηκε κι ενοχοποιήθηκε, με βρόμικο πόλεμο, ότι δήθεν ευθύνεται για το κλείσιμο του εργοστασίου».
Όπως αναφέρει ο Περισσός, το δικαίωμά τους στη σταθερή και αξιοπρεπή δουλειά με δικαιώματα δεν χαρίζεται από κανέναν. «Κατακτιέται με τον αγώνα, την ταξική πάλη και σε σύγκρουση με το σύστημα της εκμετάλλευσης, τα αδιέξοδα και την αναρχία του οποίου τα “φορτώνονται” οι ίδιοι οι εργαζόμενοι» σημειώνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Το ΚΚΕ τονίζει μάλιστα πως η κυβέρνηση έχει ευθύνη να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας των εργαζομένων στη Χαλυβουργική, τα μισθολογικά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/302138/thymata-oi-ergazomenoi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.