
«Δεν κάνουμε εξωτερική πολιτική χάριν τρίτων». Αυτό διαμηνύει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μια μέρα μετά τη συνάντησή του στο Κρεμλίνο με τον πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν.
Αυτός είναι και ο τίτλος του άρθρου του πρωθυπουργού που δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών σήμερα Σάββατο (08.12.2018). Ο Αλέξης Τσίπρας τονίζει πως δεν αποφάσισε να λύσει το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ για να κάνει το χατίρι καμίας τρίτης χώρας.
Αυτός είναι και ο τίτλος του άρθρου του πρωθυπουργού που δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών σήμερα Σάββατο (08.12.2018). Ο Αλέξης Τσίπρας τονίζει πως δεν αποφάσισε να λύσει το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ για να κάνει το χατίρι καμίας τρίτης χώρας.
«Δεν λύνουμε το Μακεδονικό για να κάνουμε το χατίρι καμίας τρίτης χώρας και ούτε καν διανοηθήκαμε ότι θα επιτρέψουμε να δεχτούμε ποτέ πιέσεις, σε ό,τι αφορά τη διαπραγματευτική μας στάση, από τρίτη χώρα», αναφέρει ο Αλέξης Τσίπρας.
Ο πρωθυπουργός, αναφερόμενος στη Συμφωνία των Πρεσπών, σημειώνει ότι «η Ελλάδα δεν αντιμετωπίζει τα κρίσιμα εθνικά της θέματα υπό το πρίσμα τρίτων δυνάμεων. Είτε αυτές είναι σύμμαχες δυνάμεις στο ΝΑΤΟ, είτε σημαντικοί εταίροι όπως η Ρωσία. Αντιμετωπίζουμε τα εθνικά μας θέματα και εργαζόμαστε για την επίλυσή τους, υπό το πρίσμα των εθνικών μας συμφερόντων και μόνο».
Αναφερόμενος στις ελληνορωσικές σχέσεις, ο Αλέξης Τσίπρας τονίζει πως «επαναφέρουμε τις σχέσεις Ελλάδας-Ρωσίας στις ράγες που με κόπο στρώσαμε από το 2015 ως σήμερα και αναδεικνύουμε τις ευκαιρίες που ανοίγονται για τις ελληνορωσικές σχέσεις, μετά την έξοδο της χώρας από την κρίση και υπό τις νέες γεωπολιτικές συνθήκες».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.