Γιατροί και νοσηλευτές διαμαρτυρήθηκαν με κόκορες και κότες έξω από το υπουργείο Υγεί
Με κόκορες, κότες και χριστουγεννιάτικο δέντρο με κάρτες που αναγράφονται τα προβλήματα, διαμαρτυρήθηκαν οι εργαζόμενοι έξω από το υπουργείο Υγείας
Παράλληλα ο προεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, ενόψει των Χριστουγέννων στόλισε χριστουγεννιάτικο δέντρο κρεμώντας κάρτες οι οποίες αναγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και που καταδεικνύουν ότι ο κλάδος της υγείας βρίσκεται πλεον σε κόκκινο συναγερμό.
Γιατροι και νοσηλευτές πραγματοποίησαν σήμερα από τις 11π.μ. έως τις 3μ.μ. Παναττική Στάση Εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυριας έξω από το υπουργείο Υγείας, διεκδικώντας:
• Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού
• Μετατροπή σε αορίστου χρόνου των συμβάσεων όλου του προσωπικού που υπηρετεί με ελαστικές μορφές απασχόλησης
• Σεβασμός στα εργασιακά δικαιώματα του πρώην εργολαβικού προσωπικού που υπηρετεί με συμβάσεις εργασίας
• Αύξηση των κονδυλίων των Νοσοκομείων και να μην επιβαρύνονται οι προϋπολογισμοί τους με τα έξοδα μισθοδοσίας του συμβασιούχου προσωπικού αλλά ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Υγείας.
• Αύξηση στους μισθούς
Περισσότερα στο
https://www.protothema.gr/greece/article/845932/sugedrosi-diamarturias-giatron-kai-nosileuton-exo-apo-to-upourgeio-ugeias/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.