
Συνεχίζεται η κόντρα ανάμεσα στον Κωνσταντίνο Π. Αγγελόπουλο και τους δύο γιους του Παναγιώτη και Γιώργου Αγγελόπουλου.
Ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος με νέα του ανακοίνωση μιλά για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Χαλυβουργική αλλά και για το σύνολο της οικογενειακής περιουσίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Κωνσταντίνου Π. Αγγελόπουλου αναφέρει:
«1. Παραμονές Χριστουγέννων πριν από 3 έτη (18.12.2015), δέχθηκα πολυσέλιδη επιστολή από τους δυο μου γιους, με την οποία ήγειραν πρωτοφανείς αξιώσεις, ισχυριζόμενοι ότι «συνιδρύσαμε» το 1998 τις ναυτιλιακές μου επιχειρήσεις και υπό την μεθόδευση αυτών μου ζητούσαν 568.000.000 εκατομμύρια, ανάμεσα σε άλλα μέχρι και για ιατρικές μου δαπάνες, τις οποίες έλεγαν ότι κάλυψαν. Αφού δεν με έκαμψαν, στράφηκαν απαραδέκτως και ψευδώς κατά της συζύγου μου και αφού και πάλι απέτυχαν να με κάμψουν προσπάθησαν μέσα στο 2018 και συνεχίζουν να προσπαθούν να με κηρύξουν ανοϊκό. Κρείττον το σιγάν, λοιπόν… Με τις δηλώσεις αυτές έπεσαν πλέον οι μάσκες και αποδεικνύεται ότι το ενδιαφέρον των υιών μου για την Χαλυβουργική ήταν υποκριτικό. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να με θέσουν στο περιθώριο και να βάλουν χέρι στην περιουσία μου. Με αυτό τον σκοπό, δεν δίστασαν να εκμεταλλευθούν την αγωνία των εργαζομένων και το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.