
«Η τήρηση και ο σεβασμός στο διεθνές δίκαιο είναι το άλφα και το ωμέγα στη διαμόρφωση σχέσεων καλής γειτονίας και ειρήνης, ιδιαίτερα στην περιοχή μας. Το επισημαίνουμε με αυστηρότητα».
Αυτό τόνισε ο Νίκος Βούτσης στην τηλεόραση της ΕΡΤ, σχετικά με τις σχέσεις της Ελλάδας με την Τουρκία.
Μάλιστα, κληθείς να σχολιάσει νέες δηλώσεις του υπουργού Άμυνας της γειτονικής χώρας –«απειλητικές για τη δική μας πλευρά», όπως είπε ο δημοσιογράφος– που έγιναν νωρίτερα το πρωί σήμερα, Σάββατο, ο πρόεδρος της Βουλής ανέφερε ότι πρόκειται για ένα «πινγκ-πονγκ ρητορικής, που εντάσσεται στην αμηχανία και τη νευρικότητα που δημιουργεί το ενεργειακό ζήτημα και η υπεράσπιση των ελληνικών και κυπριακών θέσεων από το διεθνές δίκαιο».
«Πιστεύω ότι δεν θα οδηγήσει και δεν πρέπει να οδηγήσει σε εσφαλμένες εκτιμήσεις και εσφαλμένες κινήσεις, που θα απειλήσουν την ειρήνη στην περιοχή», σχολίασε, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.