Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Έντονη αντιπαράθεση πολιτικών αρχηγών στη συζήτηση επί του προϋπολογισμού 2019

Η συζήτηση ολοκληρώνεται τα μεσάνυχτα με τις ομιλίες των πολιτικών αρχηγών και την ψηφοφορία επί του νέου προϋπολογισμού.
Καμμένος: Παραμείναμε στην κυβέρνηση και δεν αφήσαμε κανέναν να καπηλευθεί τις θυσίες μας
«Εμείς οι ΑΝ.ΕΛ πληρώσαμε τη μάχη μας και είχαμε και απώλειες. Δείξαμε υπομονή. Αποδειχθήκαμε ότι είμαστε δυνατοί. Παραμείναμε στο τιμόνι της χώρας συγκυβερνώντας με τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν αφήσαμε κανέναν να καπηλευθεί τις δικές μας θυσίες, τον δικό μας αγώνα», τόνισε ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ. και υπουργός Αμυνας Πάνος Καμμένος στην ομιλία του κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στη Βουλή.
«Όταν θα έρθει το εθνικό θέμα, εδώ είμαστε,  θα δούμε ποιος θα πάρει εθνική θέση και ποιος θα αναλάβει την ευθύνη. Ο λαός θα μας κρίνει», πρόσθεσε ο κ. Καμμένος.
Και κατέληξε απευθυνόμενος στη ΝΔ: «Λέγατε ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ θα μετατρέψουν τη χώρα σε Βενεζουέλα. Εγώ λέω ότι αν η Ν.Δ αναλάβει τη διακυβέρνηση θα κάνει την Ελλάδα Κολομβία».
Θεοδωράκης: Βολικό ψέμα και λαϊκισμός ο ισχυρισμός Τσίπρα ότι η χρεοκοπία της χώρας βασίζεται στις ελίτ
Για «βαρβαρολαγνεία» κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σταύρος Θεοδωράκης στην ομιλία του για τον προϋπολογισμό στη Βουλή, με αφορμή, όπως είπε, τα φαινόμενα ανομίας που σημειώνονται τον τελευταίο καιρό, ενώ τόνισε ότι η ρητορική της μισαλλοδοξίας, του διχασμού και της βίας δεν μπορεί να είναι η σύγχρονη γλώσσα των πολιτικών.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού επεσήμανε ότι θα πρέπει τα κυβερνητικά στελέχη -και γενικότερα οι πολιτικοί- να μετράνε τα λόγια τους και να μην στοχοποιούν, ηλιογράφους, ΜΜΕ, και πολιτικούς αντιπάλους. «Ελπίζουμε να πάρετε απόφαση να σταματήσει το εμπάργκο που έχετε επιβάλει στον Σκάι και στη δημόσια τηλεόραση», είπε ο κ. Θεοδωράκης απευθυνόμενος στην κυβέρνηση και τη ΝΔ.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης επέκρινε την «κυβερνητική πολιτική των επιδομάτων αντί των απαραίτητων μεταρρυθμίσεων» καλώντας του πολίτες να δουν την «Ελλάδα αλλιώς» στις επερχόμενες εκλογές. «Η χώρα χρειάζεται μια νέα πορεία, το 2019 και να μην κάνει όλα τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος. Δεν αρκεί να χάσετε τις εκλογές. Πρέπει να ενισχυθούν οι δυνάμεις που δεν λαϊκίζουν και εξαπατούν », υπογράμμισε ο κ. Θεοδωράκης.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση για τον προϋπολογισμό ανέφερε ότι έχει εκτοξεύσει του έμμεσους φόρους και έχει ξεπουλήσει τον εθνικό πλούτο σε χαμηλές τιμές «για να μην έχει η κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα έρθει μετά τις εκλογές να ανακάμψει την οικονομία», όπως σημείωσε. Ο κ. Θοεδωράκης πρόσθεσε ότι είναι λάθος πολιτική η υπερφορολόγηση.
«Είστε στυλοβάτες του κομματικού κράτους, των ελλειμμάτων και των χαριστικών πράξεων κι είναι βολικό ψέμα και λαϊκισμός ο ισχυρισμός του πρωθυπουργού ότι η χρεοκοπία της χώρας βασίζεται στις ελίτ» υπογράμμισε ο κ. Θεοδωράκης. Τέλος, τόνισε ότι αν συνεχιστεί αυτή η οικονομική πολιτική με τα υπερπλεονάσματα και την υπερφορολόγηση «δεν θα υπάρξει νέο μνημόνιο αλλά χρεοκοπία».
Λεβέντης: Τα μέτρα ανακούφισης είναι μέτρα ελεημοσύνης
«Η χώρα χρειάζεται χάραξη μιας άλλης οικονομικής πολιτικής και η οποία πάντως δεν θα βασίζεται στην ελεημοσύνη» δήλωσε από το βήμα της Βουλής, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό του 2019, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης.
Ακόμη, ο κ. Λεβέντης διαφώνησε με τα αναδρομικά σε δικαστές και καθηγητές ΑΕΙ, σημειώνοντας ότι «το μέρισμα δεν μοιράστηκε δίκαια στους πιο φτωχούς» και πρότεινε την εφαρμογή εισοδηματικών κριτηρίων, τονίζοντας ότι «τα μέτρα ανακούφισης είναι μέτρα ελεημοσύνης».
Για τα κόκκινα δάνεια, είπε ότι πρέπει να δοθεί η δυνατότητα στους δανειολήπτες να αγοράζουν οι ίδιοι τα δάνειά τους στο ποσό που τα αγοράζουν τα funds με εξάμηνο περιθώριο.
Τέλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων επανέλαβε ότι το κόμμα του θα κάνει τα πάντα για να μη «περάσει» η Συμφωνία των Πρεσπών.
Δείτε απευθείας τη συζήτηση στην Ολομέλεια.

Γεννηματά: Η πολιτική των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ εισιτήριο σε ένα νέο αδιέξοδο

Πυκνά πυρά εναντίον της κυβέρνησης και της ΝΔ εξαπέλυσε η Φώφη Γεννηματά, από το βήμα της Βουλής, κατηγορώντας, τους κ. Τσίπρα και Μητσοτάκη, πως χορεύουν μαζί το ταγκό της πόλωσης. «Τελικά μοιάζουν πολύ», είπε χαρακτηριστικά η κ. Γεννηματά και με αφορμή την τρομοκρατική επίθεση στον Σκάι.
«Να δοθεί ένα τέλος στα διχαστικά κηρύγματα που ρίχνουν νερό στον μύλο όσων επιβουλεύονται τη δημοκρατία. Αφύπνιση από όλους μας. Οι αναφορές ότι η δημοκρατία δεν εκφοβίζεται και είναι θωρακισμένη δεν αρκούν», ανέφερε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής. «Δεν πάμε πουθενά με αυτό το τοξικό και δηλητηριασμένο κλίμα. Η χώρα χρειάζεται συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων για να θωρακίσουμε τη δημοκρατία και για να γυρίσει πραγματικά σελίδα η πατρίδα μας. Και όταν μιλώ για συνεννόηση δεν λέω να γίνουμε όλοι ίδιοι. 'Αλλο όμως οι πολιτικές διαφορές και άλλο οι κατηγορίες για προδότες, δωσίλογους, γερμανοτσολιάδες, απατεώνες και απειλές για ρεβάνς. Γιατί αυτό δεν είναι πολιτική αντιπαράθεση αλλά μετατροπή της πολιτικής ζωής σε αρένα λάσπης. Θέλουμε εθνική ομοψυχία. Θέλουμε τους Έλληνες ενωμένους. Οι κατασκευασμένες κοκορομαχίες δεν συσπειρώνουν, δεν αφορούν τους πολίτες. Δεν απαντούν στις αγωνίες και στα προβλήματά τους. Απογοητεύουν και απομακρύνουν ακόμη περισσότερο από την πολιτική» υπογράμμισε η κ. Γεννηματά.
Κλιμακώνοντας την κριτική της προς την κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση, η Φώφη Γεννηματά έκανε λόγο για αλισβερίσι προσέγγισης βουλευτών. «Παρακολουθούμε μπρος στα μάτια μας το μεγάλο αλισβερίσι τους. ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία αναζητούν απεγνωσμένα πρόθυμους βουλευτές. Για να εξασφαλίσουν ένα «ναι» ή ένα «όχι» για τν συμφωνία των Πρεσπών. Από το 2010 η χώρα με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ που επέλεξαν την πόλωση και τον διχασμό πλήρωσε τρία μνημόνια. 8 χρόνια μετά συνεχίζουν με τα ίδια μυαλά. Με το φύγε εσύ να έρθω εγώ για να γίνω πρωθυπουργός και πετροβόλα εσύ από την πλατεία. Κι ας πληρώσει ο τόπος ένα νέο μνημόνιο 4ο, κανονικό. Αυτό είναι το πραγματικό δίλημμα των εκλογών».
Σύμφωνα με την κ. Γεννηματά χρειάζεται πολιτική ανατροπή και προοδευτική αλλαγή με εθνικές προτεραιότητες. «Διεκδικούμε καθαρή εντολή προοδευτικής ανατροπής για να έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στην πραγματική έξοδο από την κρίση και την ανασυγκρότηση της χώρας. Χρειάζεται κυβέρνηση με προοδευτική ατζέντα που θα κερδίσει τη χαμένη αξιοπιστία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό».
Η Φώφη Γεννηματά συνέχισε υποστηρίζοντας ότι το αδιέξοδο δίπολο Τσίπρα - Μητσοτάκη, ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να εγγυηθεί τη νέα πορεία της χώρας. «Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ κρίθηκε οριστικά στη συνείδηση των πολιτών και απέτυχε».
«Τώρα που οι μάσκες έπεσαν και η ιστορική αλήθεια δίνει πραγματική διάσταση σε πρόσωπα και παρατάξεις, δεν υπάρχει περιθώριο για άλλες αυταπάτες, για άλλους μαθητευόμενους μάγους. Η Ελλάδα και οι Έλληνες αναζητούν μια ριζικά διαφορετική, πραγματικά προοδευτική και αποτελεσματική πολιτική αλλαγή. Αυτός είναι ο ιστορικός ρόλος της Δημοκρατικής Παράταξης. Εμείς θέλουμε, ξέρουμε και μπορούμε» τόνισε.
Αναφερόμενη στον προϋπολογισμό, επέκρινε την κυβέρνηση λέγοντας ότι δεν βγάζει τη χώρα στο ξέφωτο κι απλά αποτυπώνει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει κι αφορούν ένα άτυπο 4ο μνημόνιο. «Είστε η κυβέρνηση του 10-1. 10 παίρνετε 1 δίνετε. Και προσπαθείτε το 1 που δίνετε να το παρουσιάσετε ως μεγάλο κατόρθωμα. Κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε για τα 9 που παίρνετε», επεσήμανε η Φώφη Γεννηματά συμπληρώνοντας: «Είναι η θηλιά που έχετε φορέσει στον λαιμό του ελληνικού λαού. Και έχετε το θράσος να μας λέτε ότι κάνατε το μνημόνιο παρελθόν. Με τον προϋπολογισμό, το 2019 η εξοντωτική φορολογία αυξάνεται, κυρίως μάλιστα από έμμεσους φόρους που πλήττουν τους πιο αδύναμους» είπε. Καταλόγισε βαριές συνέπειες από τις πράξεις και τις παραλείψεις από την υπερφορολόγηση της κυβέρνησης που «υπονομεύει την ανάπτυξη», ενώ υπερασπίστηκε τις γεωπολιτικές ενεργειακές πρωτοβουλίες και την προώθηση των αγωγών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, που πήρε το ΠΑΣΟΚ, όπως υπογράμμισε.
«Δεν μπορεί η χώρα να προχωρήσει με τις δεσμεύσεις του κ. Τσίπρα. Η πολιτική των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ είναι εισιτήριο για ένα νέο αδιέξοδο. Και ο νέος προϋπολογισμός το επιβεβαιώνει. Γι΄αυτό λέμε όχι στον τελευταίο προϋπολογισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ», είπε η Φώφη Γεννηματά ασκώντας παράλληλα δριμεία κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη ΝΔ. «Ο κ. Μητσοτάκης στο όνομα του "νέου" και φιλελεύθερου έχει επιβιβαστεί στο τραίνο της δεξιάς παλινόρθωσης. Δεν είναι το μέλλον της Ελλάδας μια ανάπτυξη για τους λίγους, με ασύδοτη την αγορά και εξαθλιωμένους τους εργαζόμενους. Η αλαζονεία είναι διάχυτη και μόνο με την προσδοκία της εξουσίας», τόνισε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής.

Κουτσούμπας: Ο προϋπολογισμός φωτίζει την κλιμάκωση των αντιλαϊκών μέτρων το επόμενο διάστημα

"Λέτε στον ελληνικό λαό ότι είναι μοιραίο να ζει όπως σήμερα για πάρα πολλά χρόνια ακόμα. Ότι δεν πρέπει να έχει μεγάλες απαιτήσεις. Και ότι πρέπει να είναι και ικανοποιημένος, γιατί θα μπορούσαν να εφαρμοστούν ακόμη και πιο επώδυνα μέτρα" είπε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας στην ομιλία του στη Βουλή.
"Στην ουσία λέτε στον λαό ότι κάθε φορά πρέπει να διαλέξει ποια ανάγκη του θα θυσιάσει, για να συνεχίσετε εσείς απρόσκοπτα, να στηρίζετε την ανάκαμψη των κερδών κάποιων επιχειρηματικών ομίλων" πρόσθεσε.
Είπε ότι κοινός στόχος του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ είναι η καλλιέργεια στον λαό της αναμονής και της μείωσης των απαιτήσεών του.
"Όλοι ξέρουμε πλέον, από την ίδια μας την πείρα, ότι η ανάκαμψη των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου, ιδιαίτερα στους εξωστρεφείς κλάδους, όπως ο τουρισμός και η ναυτιλία, βασίζεται σε τσάκισμα εργατικών δικαιωμάτων, σε κομμένους μισθούς και στην ισοπέδωση της κοινωνικής ασφάλισης" τόνισε.
Επισήμανε ότι "η πολιτική της φθηνής εργατικής δύναμης είναι η κεντρική πολιτική κατεύθυνση που υλοποιείται σε ολόκληρη την ΕΕ, σταθερά και διαχρονικά" και ότι "σε όλες τις περιπτώσεις η πολιτική της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων απαιτεί επίθεση στα δικαιώματα των εργαζόμενων".
Σημείωσε ότι την ίδια πολιτική και τα ίδια αντεργατικά-αντιλαϊκά μέτρα φέρνουν όλες οι κυβερνήσεις ανεξαρτήτως προσήμου, ενώ οι όποιες διαφορές μεταξύ των κομμάτων αυτών αφορούν "το πως θα εξυπηρετηθούν καλύτερα τα συμφέροντα του εγχώριου και ξένου μεγάλου κεφαλαίου".
"Τα μνημόνια ήταν εξειδίκευση αυτής της ταξικής πολιτικής στην Ελλάδα" πρόσθεσε, σημειώνοντας στην πραγματικότητα "του λεγόμενου «μεταμνημονιακού» προϋπολογισμού και της υποτιθέμενης «δίκαιης ανάπτυξης» που έρχεται, παραμένει το σύνολο των μνημονιακών ρυθμίσεων που ψηφίστηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια".
"Η «μεταμνημονιακή» σας ανάπτυξη, βασίζεται πάνω στα θρυμματισμένα δικαιώματα που διαμόρφωσαν τα μνημόνια" είπε απευθυνόμενος στην κυβέρνηση.
Ο Δ. Κουτσούμπας μίλησε για το βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων που έχει πέσει στο μισό, για τους μειωμένους μισθούς για την μερική απασχόληση που "έχει γίνει νόρμα ειδικά για τους νέους", για την εκτόξευση των έμμεσων φόρων, τις περικοπές στις κρατικές δαπάνες, τη μείωση έως και κατάργηση του όποιου αφορολόγητου υπήρξε και τις δραματικές περικοπές στις συντάξεις.
"Δηλαδή όλα τα μέτρα που ψηφίσατε μαζί, ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, παραμένουν και αποτελούν το καύσιμο για τα θηριώδη δημοσιονομικά πλεονάσματα και τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων" ανέφερε χαρακτηριστικά.
Είπε ότι ο ελληνικός λαός έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πως η ανάπτυξη είναι θετική μόνο για τους μονοπωλιακούς ομίλους, ενώ σε ότι αφορά την "ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας" είπε ότι παρά τα όσα ισχυρίζεται η κυβέρνηση "στην ίδια όχθη, ενάντια στον λαό, βρίσκεται και η εγχώρια άρχουσα τάξη και οι ξένοι δανειστές. Εποπτεία της ΕΕ υπάρχει και θα εξακολουθεί να υπάρχει και μάλιστα πιο ενισχυμένη".
Είπε ότι η κυβέρνηση έχει υπογράψει πως θα υλοποιήσει συγκεκριμένα μέτρα το επόμενο διάστημα.
"Το παράρτημα της συμφωνίας του Αυγούστου αποδεικνύει πως «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς». 'Αρα το μνημόνιο με νέα μέτρα που υποχρεώνεται η χώρα να υλοποιήσει είναι εδώ, «πανταχού παρών». Τα μέτρα, που έχετε ήδη υπογράψει στην 3η αξιολόγηση, αλλά και γενικότερα, εκτείνονται πολύ μετά το 2019" πρόσθεσε.
Αναφέρθηκε στην κυβερνητική υπογραφή για την επίτευξη θηριωδών πρωτογενών πλεονασμάτων ύψους 3,5% του ΑΕΠ για τα επόμενα 5 χρόνια καθώς και πλεονασμάτων που ξεπερνούν το 2% μέχρι το 2060 "στα επίπεδα που προβλέπει και η Ευρωπαϊκή Δημοσιονομική Συνθήκη, η οποία δεσμεύει κάθε χώρα της ΕΕ και αποδεικνύει πως η δημοσιονομική εποπτεία είναι διαρκής και δεν θα σταματήσει ποτέ".
Επισήμανε ότι "ο προϋπολογισμός φωτίζει την κλιμάκωση των αντιλαϊκών μέτρων το επόμενο διάστημα".
Χαρακτήρισε "θράσος" το να μιλά η κυβέρνηση για "αντίμετρα" όταν "ο προϋπολογισμός ξεχειλίζει από πραγματικά «αντίμετρα», νέας κρατικής βοήθειας στο μεγάλο κεφάλαιο".
Είπε ότι αποτελεί ντροπή να μιλά η κυβέρνηση για "ανακούφιση" και "κοινωνική δικαιοσύνη" όταν "αυτό που «μοιράζει» στο λαό είναι λιγότερο από 1 δισ., όταν ο προϋπολογισμός είναι 55 δισεκατομμύρια και όταν το πλεόνασμα είναι 7 δισεκατομμύρια".
Έκανε λόγο για "θράσος" εκ μέρους της κυβέρνησης να μιλά για "ανακούφιση", όταν αυτά που δίνει δεν μπορούν να καλύψουν ούτε στοιχειωδώς τις ανάγκες των εργαζομένων, τις απώλειες των τελευταίων ετών.
Είπε ότι η ίδια αντιλαϊκή πολιτική εντείνεται και απέναντι στην μικρομεσαία αγροτιά το οργανωμένο κίνημα της οποίας η κυβέρνηση θα βρει απέναντί της μαζί με τους εργατοϋπάλληλους και τους συνταξιούχους.
"Τα λεγόμενα του πρωθυπουργού περί μάχης για δίκαιη χρηματοδότηση της αγροτικής ανάπτυξης, στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ για την ΚΑΠ, αποτελούν πολιτική απάτη. Όλοι μαζί οι κυβερνώντες στην ΕΕ, είτε ευρωσκεπτικιστές, είτε ευρωλάγνοι, συμφωνώντας ή διαφωνώντας, υπηρετούν τον ανταγωνισμό για το κέρδος των μεγάλων καπιταλιστικών επιχειρήσεων και στην αγροτική παραγωγή. Οι προτεραιότητες αυτής της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ δεν έχουν καμία σχέση με τις προτεραιότητες της μεγάλης πλειοψηφίας των μικρομεσαίων αγροτών" ανέφερε ο Δ. Κουτσούμπας.
Έθεσε το ερώτημα γιατί "μεγάλες επιχειρήσεις πληρώνουν μόλις το 5% του προϋπολογισμού και ο λαός όλο το υπόλοιπο;" και γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε να τους ενισχύσει κι άλλο μειώνοντας την φορολογία βιομηχάνων και εφοπλιστών.
Χαρακτήρισε ψευδεπίγραφο το επιχείρημα της κυβέρνησης για επάνοδο στην "κανονικότητα μιας ανάπτυξης που θα είναι διαρκής και σταθερή", καθώς, όπως είπε, οι εγχώριες τράπεζες είναι "γίγαντες με πήλινα πόδια" υπό το βάρος της ευθείας απειλής των κόκκινων δανείων και με την πιθανότητα κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος προ των πυλών
"Γι' αυτό, άλλωστε, ετοιμάζετε νέο πακέτο στήριξης των τραπεζών, με κρατικά χρήματα. Ενώ, ταυτόχρονα, θα κλιμακώσετε την επίθεση στα υπερχρεωμένα λαϊκά νοικοκυριά, με πολλαπλασιασμό των κατασχέσεων των λαϊκών κατοικιών" πρόσθεσε.
Είπε ακόμα ότι όλοι οι διεθνείς οργανισμοί προειδοποιούν για το ενδεχόμενο νέας εκδήλωσης οικονομικής κρίσης, τονίζοντας ότι "σε αυτές τις συνθήκες μοναδική λύση για το κεφάλαιο σε ολόκληρο τον κόσμο είναι η ποικιλόμορφη αύξηση του βαθμού εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης".
Αναφέρθηκε και στη διαρκή όξυνση των αντιθέσεων ανάμεσα σε ομίλους, κράτη και ιμπεριαλιστικές συμμαχίες, τονίζοντας ότι ο ρόλος που έχει αναλάβει η κυβέρνηση ως "γεωπολιτικού μεντεσέ" των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στην περιοχή "εκθέτει τη χώρα σε νέους κινδύνους πολύ πιο άμεσα απ' ότι πριν".
Σε ότι αφορά τη ΝΔ είπε ότι στην πραγματικότητα η κριτική της προς την κυβέρνηση αφορά τον τρόπο με τον οποίο θα ικανοποιηθούν πιο γρήγορα και πιο αποφασιστικά οι ίδιες οι ανάγκες του κεφαλαίου".
Είπε, χαρακτηριστικά, ότι η αντιπαράθεση ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ είναι μια επιλογή ανάμεσα στον "καλύτερο" δήμιο για τους εργαζόμενους και σημείωσε ότι στην πορεία προς τις εκλογές αυτή η κάλπικη αντιπαράθεση θα οξύνεται και θα αφορά το "ποιός είναι ο ικανότερος διαχειριστής για τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου και ποιός μπορεί να ενσωματώσει καλύτερα τη λαϊκή δυσαρέσκεια".
"Απέναντι στη μιζέρια της δικής σας καπιταλιστικής ανάπτυξης, με τις διάφορες βέβαια παραλλαγές της, βρίσκεται η πρόταση του ΚΚΕ. Η πρότασή μας είναι ρεαλιστική, αναγκαία, γιατί ικανοποιεί το σύνολο των συγχρόνων λαϊκών αναγκών, γιατί παίρνει υπόψη τις δυνατότητες που παρέχει η ίδια η επιστήμη, η έρευνα, η τεχνολογία, τις μεγάλες πλουτοπαραγωγικές δυνατότητες, οι οποίες υπάρχουν αντικειμενικά" είπε ο Δ. Κουτσούμπας.
Είπε ότι προϋπόθεση για να λειτουργήσει η κοινωνία με αυτόν τον τρόπο είναι η απαλλαγή από την καπιταλιστική ιδιοκτησία, και το πραγματικό πέρασμα των κλειδιών της οικονομίας στα χέρια των εργαζομένων.
"Η κοινωνικοποίηση για παράδειγμα των πλουτοπαραγωγικών πηγών, των υποδομών, των μέσων παραγωγής, η αξιοποίηση του κεντρικού επιστημονικού σχεδιασμού για την οργάνωση όλων αυτών και ο λαϊκός έλεγχος για την αποτελεσματικότητα αυτών είναι αυτό που είναι επίκαιρο και αναγκαίο σήμερα" πρόσθεσε.
Σημείωσε ότι μια τέτοια οργάνωση της οικονομίας δεν χωράει στα δεσμά ιμπεριαλιστικών λυκοσυμμαχιών όπως η ΕΕ και το ΝΑΤΟ, ενώ η αποδέσμευση της χώρας από αυτά τα δεσμά αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη ισότιμων σχέσεων με άλλες χώρες".
"Καλούμε τον ελληνικό λαό να βγει μαχητικά στο προσκήνιο, να ενισχύσει το ΚΚΕ, που αγωνίζεται καθημερινά για να οργανωθεί η αντεπίθεση των εργαζόμενων.
Καλούμε τους μισθωτούς και τους αυτοαπασχολούμενους να βαδίσουν αγωνιστικά με το ΚΚΕ.
Όχι μόνο για να βάλουμε φράγμα στη σημερινή αντιλαϊκή πολιτική, αλλά και για να ανοίξουμε το δρόμο που θα μας επιτρέψει να ζήσουμε πραγματικά τη ζωή που μας αξίζει" κατέληξε στην ομιλία του ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ.


Δείτε ζωντανά την συζήτηση στη Βουλή μέσα από το http://www.real.gr/politiki/arthro/live_oi_omilies_ton_politikon_arxigon_sti_syzitisi_epi_tou_proupologismou_2019-515574/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.